افزودن تیکت

می‌توانید پاسخ سوال‌های خود را در دسته‌بندی‌های زیر پیدا کنید:

  1. سایت
    1. ورود به سایت
      1. عدم دریافت کد تأیید
        1. در صورتیکه بنا به هر دلیلی کد تأیید برای شما پیامک نشد، می‌توانید عدد 1 را به سرشماره 100050020 ارسال نمایید تا به صورت خودکار و بدون نیاز به کد تأیید وارد حساب کاربری خود شوید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    2. فرآیند ثبت سفارش
      1. عدم پرداخت موفقیت‌آمیز
        1. در صورتیکه وارد صفحه بانک شدید و هزینه سفارش خود را پرداخت نمودید و مبلغ از حساب بانکی شما کسر شد، اما هنگام بازگشت به سایت با خطای: پرداخت شما ناموفق بود، مواجه شدید و از سایت کد پیگیری سفارش دریافت نکردید، طبق اعلام سیستم بانکی شاپرک هزینه کسر شده طی 72 ساعت کاری، به حساب بانکی شما باز خواهد گشت. البته معمولاً طی 1 ساعت این مبلغ برگشت می‌خورد. خواهشمندیم منتظر دریافت پیامک اصلاحی از بانک نباشید چون در مواردی پیامک اصلاحی ارسال نمی‌شود بنابراین ریزحساب بانک خود را بررسی نمایید. در صورتیکه پس از گذشت 72 ساعت مبلغ مذکور به حساب شما واریز نشده بود، مبلغ، تاریخ، ساعت و درگاهی بانکی که جهت پرداخت سفارش وارد آن شدید را به واحد مدیریت تیکت بزنید تا بررسی و نتیجه به شما اعلام شود. چنانچه مبلغ به حساب ما واریز شده باشد طی تماس و هماهنگی با شما مبلغ عودت داده خواهد شد. همچنین برای پیگیری این نوع تراکنش ها می توانید با مرکز رفع مغایرت شاپرک با شماره تلفن 29911 تماس حاصل کنید. 

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      2. ویرایش سفارش
        1. جهت سهولت در خرید، مشخصات کتاب (از قبیل سال چاپ،‌ رنگ صفحات کتاب، فهرست کتاب و پی‌دی‌اف قسمتی از کتاب) بر روی سایت قرار گرفته است، لطفا پس از بررسی موارد ذکر شده و اطمینان کامل، خرید خود را نهایی کنید. پس از ثبت سفارش، امکان تغییر، کنسل و یا مرجوع وجود نخواهد داشت.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      3. رهگیری سفارش
        1. سایت انتشارات نوآور
          1. برای پیگیری وضعیت سفارش از طریق سایت انتشارات نوآور، وارد حساب کاربری خود شوید، از منوی بالا گوشه سمت چپ، موس خود را روی دکمه‌ای که متن آن شامل اسم شما و پیغام خوش آمدید می‌باشد نگهداشته، سپس روی گزینه سفارش‌های من کلیک نمایید، در این قسمت می‌توانید لیست سفارشات خود را مشاهده نمایید، اگر پردازش اولیه سفارش شما به اتمام رسیده باشد وضعیت سفارش شما در این قسمت تکمیل شده خواهد بود و شما می‌توانید از طریق دکمه فاکتور مشخصات سفارش خود را مشاهده نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. پیگیری با کد مرسوله پستی سفارش
          1. زمانیکه سفارش شما تحویل اداره پست شود، پیامکی حاوی کد مرسوله پستی به شما ارسال خواهد شد، اما اگر این کد مرسوله را نیز به صورت پیامکی دریافت نکردید، میتوانید وارد قسمت سفارشهای من در پنل کاربری خود در وب سایت انتشارات نوآور شوید، سپس روی گزینه رهگیری سفارش کلیک نمایید، در این قسمت می‌توانید کد مرسوله را مشاهده نمایید. برای رهگیری موقعیت مرسوله می‌توانید از طریق لینک زیر وارد وب سایت اداره پست شده و با وارد کردن کد پیگیری، مرسوله را رهگیری نمایید. سایت اداره پست جهت پیگیری مرسوله پستی

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      4. کتاب خریداری شده با کتاب دریافتی مغایرت دارد
        1. چنانچه کتاب خریداری شده با کتاب دریافتی مغایرت داشت، لطفاً از طریق تیکت به واحد فروش اطلاع دهید تا بررسی و اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکل صورت بگیرد

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      5. شیوه‌های پرداخت
        1. پرداخت آنلاین
          1. سایت نوآور به درگاه‌ بانکی شبکه شتاب‌ متصل است، بنابراین امکان پرداخت به صورت آنلاین و امن میسر می‌باشد. همانطور که می‌دانید برای استفاده از قابلیت پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های بانکی می‌بایست رمز دوم پویا کارت بانکی خریدار فعال باشد.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. کارت به کارت
          1. کاربرانی که رمز دوم پویا کارت بانکی خود را فعال نکرده‌اند و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت آنلاین از طریق سایت ندارند، می‌توانند بعد از ثبت سفارش، گزینه کارت‌به‌کارت را انتخاب نمایند و پس از کارت‌به‌کارت کردن مبلغ سفارش، رسید واریزی را از طریق تیکت به واحد فروش ارسال نمائید تا بعد از تأیید واریزی، سفارش شما در فرآیند بسته‌بندی و ارسال قرار گیرد.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      6. شیوه ارسال سفارش
        1. ارسال پستی
          1. سایت نوآور از طریق "وب سرویس پست" به شرکت پست جمهوری اسلامی متصل می‌باشد. کلیه مرسولات از طریق پست "پیشتاز" ارسال می‌شوند و معمولاً 3 الی 4 روز کاری تحویل خریدار می‌شود.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. ارسال پیکی
          1. کاربرانی که ساکن استان تهران و البرز هستند، می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال از طریق "الو پیک" مرسوله خود را در روز و ساعتی که مشخص میکنند تحویل بگیرند.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      7. روش‌های ثبت سفارش
        1. تنها راه ثبت سفارش محصولات نوآور، از طریق وب سایت انتشارات نوآور می‌باشد و امکان ثبت سفارش تلفنی و... بعلت بروز خطاهای احتمالی وجود ندارد.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    3. کدهای تخفیف
      1. ویژه اعضای کلاس
        1. اعضای کلاس تا روز آزمون از تخفیف ویژه برای کتاب‌های چاپی بهره‌مند هستند، جهت استفاده از این تخفیف با شماره تلفن همراه‌ی که در کلاس ثبتنام کرده‌اید وارد سایت نوآور شده، سپس محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه نمایید، با زدن دکمه تخفیف ویژه اعضای کلاس، مبلغ تخفیف قابل مشاهده و همچنین از سبد خرید کسر خواهد شد.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      2. کد تخفیف‌ ویژه باشگاه مشتریان
        1. کاربران سایت نوآور با هر خرید، امتیازی را متناسب با مبلغ پرداختی دریافت می‌کنند. این امتیازها در صورت رسیدن به حدنصاب می‌تواند توسط کاربر به کد تخفیف تبدیل شده و در خرید بعدی، استفاده شود. حداقل امتیاز قابل تبدیل 5000 امتیاز می‌باشد.
          برای مشاهده امتیاز کسب شده و تبدیل آن به کد تخفیف، وارد حساب کاربری خود در سایت نوآور شوید، در قسمت سفارشات من، روی گزینه رهگیری آخرین سفارش ثبت شده کلیک نمایید، روی دکمه دریافت امتیاز کلیک نمایید. با انتخاب این گزینه می‌توانید امتیاز خود را مشاهده و در صورتیکه به حد نصاب رسیده بود آن را به کد تخفیف تبدیل نمایید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      3. کد تخفیف‌ ویژه اعضای شبکه‌های اجتماعی نوآور
        1. با عضویت در صفحات مجازی نوآور در پیام‌رسان‌های مختلف، می‌توانید از کدهای تخفیفی که در مسابقات، اعیاد و مناسبت‌های مختلف قرار داده می‌شود، استفاده نمایید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
  2. کلاسها
    1. عدم برگزاری کلاس
      1. در مواقعی ممکن است به خاطر مشکلات پیش‌بینی نشده برای استاد و یا مشکلات فنی کلاسی برگزار نشود و یا با تأخیر برگزار گردد. در چنین مواردی در اولین فرصت ممکن قبل از شروع کلاس، اطلاعیه برگزار نشدن و یا تعویق زمان برگزاری کلاس، از طریق پیامک و همچنین در گروه کلاس در "پیام‌رسان ایتا" توسط واحد علمی منتشر می‌گردد و زمان برگزاری کلاس جبرانی نیز اعلام خواهد شد.

        آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    2. گروه‌ کلاس‌ و اطلاعیه‌ها
      1. مطلع باشید تمامی اطلاع‌رسانی‌های مربوط به کلاس، در "پیام‌رسان ایتا" می‌باشد لذا توصیه می‌کنیم برای آگاهی از اخبار کلاس حتماً عضو گروه شوید. توجه داشته باشید اطلاع‌رسانی‌های مهم کلاس از طریق پیامک هم ارسال خواهد شد ولی در مواردی (مانند بستن پیامک‌های تبلیغاتی توسط کاربر) ممکن است، پیامکهای اطلاع‌رسانی به دست کاربر نرسد. دوستانی که تمایل به نصب پیام‌رسان‌های ایرانی ندارند می‌توانند از "وب ایتا" استفاده نمایند. ایتای وب احتیاجی به نصب روی گوشی همراه ندارد و در بستر مرورگر قابل اجرا می‌باشد بنابراین احتیاج به مجوز دسترسی به گوشی همراه شما ندارد. ایتای وب از لینک زیر در مرورگر قابل استفاده می‌باشد: https://web.eitaa.com

        آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    3. شیوه برگزاری کلاسها چگونه است؟
      1. برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم(سرویس برگزاری کلاس‌های آنلاین) خواهد بود. و در واقع نرم‌افزار "نوآور آنلاین" واسط بین کاربر و اسکای روم می‌باشد که در دو نسخه اندروید و ویندوز منتشر شده است.

        آیا این مطلب مفید بود ؟ |
  3. نرم‌افزار
    1. ویدئوها
      1. مدت زمان دسترسی به ویدئوهای کلاس
        1. پخش آفلاین (دانلود)
          1. دسترسی کاربران برای استفاده از ویدئوهای کلاس در صورتیکه فیلم‌ها را دانلود کرده باشند، بدون محدودیت و مادام است. بنابراین توصیه می‌کنیم برای مشاهده فیلم‌های کلاس بدون نگرانی از حذف شدن، با زدن دکمه "پخش آفلاین(دانلود)" ‌آنها را دانلود نمایید. توجه داشته باشید فیلم‌های دانلود شده تا زمانیکه از سیستم‌ (دستگاه) شما حذف نشوند، از طریق نرم‌افزار "نوآور آنلاین" قابل مشاهده خواهند بود؛ همچنین با حذف، نصب و یا بروزرسانی نرم‌افزار فیلم‌های دانلود شده از دستگاه شما پاک نخواهند شد.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. پخش آنلاین
          1. پخش"آنلاین" فیلم‌های ضبط شده کلیه کلاس‌ها صرفاً تا روز برگزاری آزمون امکان‌پذیر خواهد بود؛ و پس از آن به علت محدودیت فضای سرور، فیلم‌های دوره‌ برگزار شده از سرور‌های نوآور حذف خواهد شد. لذا توصیه می‌کنیم از طریق دکمه"پخش آفلاین (دانلود)" نسبت به دانلود فیلم‌ها اقدام نمائید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      2. فیلم‌های دانلود شده در کجا قرار میگیرد؟
        1. نرم‌افزار ویندوز
          1. فایل فیلم‌ها بطور پیشفرض در درایو C و در آدرس زیر دانلود می‌شوند:
            C:\Users\<Your-Pc-Username>\AppData\Roaming\VideoFiles
            توجه: 1. دقت نمایید در آدرس فوق به جای عبارت <Your-Pc-Username> نام رایانه شما قرار میگیرد.
            2. در صورت مشاهده نکردن پوشهAppData ، لازم است قابلیت مشاهده پوشه‌های hidden (مخفی) ویندوز خود را فعال نمایید. آموزش نمایش فایل‌های مخفی در ویندوز
            3. از آنجایی که محل ذخیره فیلم‌ها بطور پیشفرض، در درایو C می‌باشد و ویندوز شما نیز روی درایو C نصب است، در صورت تعویض ویندوز، فایل‌های ذخیره شده در درایو C را از دست خواهید داد، لذا توصیه می‌کنیم در اولین اجرای نرم‌افزار، محل ذخیره فیلم‌ها را به درایو دیگری مانند D یا E تغییر دهید. برای این کار، از گزینه چرخ دنده در گوشه‌ی بالا سمت راست نرم‌افزار، گزینه "تغییر مسیر پوشه پیشفرض" را انتخاب کرده و مسیر جدید را به نرم‌افزار معرفی نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. نرم‌افزار اندروید
          1. فایل فیلم‌ها بر روی حافظه داخلی گوشی‌همراه شما (و نه درون نرم‌افزار) ذخیره می‌گردد.
            توجه: در صورتی که فیلم‌ها را با دانلودر نرم‌افزار "نوآور آنلاین" دانلود نمایید، فایل‌ها در حافظه داخلی دستگاه همراه شما و در پوشه‌یNoavarOnline ذخیره می‌گردند و با زدن دکمه پخش آفلاین در لیست فیلم‌های کلاس، می‌توانید آن‌ را مشاهده نمایید. در صورت دانلود فیلم‌ها با سایر نرم‌افزارها مانند Chrome یا ADM فایل‌های دانلود شده در این برنامه‌ها قرار می‌گیرند و لازم است برای هر بار مشاهده‌، محل دانلود آن‌ها را به پلیر آفلاین در نرم‌افزار نوآور آنلاین بدهید. لذا توصیه می‌کنیم فیلم‌ها را با دانلودر پیش‌فرض نرم‌افزار نوآور آنلاین دانلود نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      3. پخش کننده فیلم‌های ضبط شده کلاس‌ها
        1. فایلهای ویدئویی بارگذاری شده در نرم افزار نوآور آنلاین به صورت رمزنگاری شده و با فرمت apknpub می‌باشند، که فرمت اختصاصی نرم‌افزار نوآور آنلاین می‌باشد، لذا هیچیک از پخش کننده معمول در دو سیستم عامل ویندوز و اندروید قادر به پخش این فیلم‌ها نیستند و صرفاً نرم‌افزار نوآور آنلاین، می‌تواند این فیلم‌ها را پخش نماید. لذا نصب و بروزرسانی نرم‌افزار نوآور آنلاین برای مشاهده‌ فیلم‌های کلاس الزامی می‌باشد.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      4. خالی بودن لیست ویدئوهای کلاس
        1. مطلع باشید فیلم تمامی کلاس‌ها توسط "اساتید" ضبط و بارگذاری می‌شود؛ لذا در صورتیکه لیست ویدئوهای کلاس شما خالی است مدرس هنوز فیلم کلاس را بارگذاری نکرده است. در چنین حالتی خواهشمندیم ابتدا از استاد بارگذاری فیلم مذکور را درخواست نمایید و در صورتیکه فیلم کلاس ظرف مدت 48 ساعت بارگذاری نشد واحد آی‌تی را از طریق تیکت، در جریان قرار دهید. در صورتیکه لیست فیلم‌های کلاس در گذشته در دسترس شما بوده است، اما در حال حاضر خالی می‌باشد، مشکل از کندی سرعت اینترنت و یا اختلال در سرورهای نوآور می‌باشد. در چنین حالتی، لطفاً ساعتی بعد مجدداً امتحان نمایید و در صورتیکه مشکل حل نشد، واحد آی‌تی را از طریق تیکت، در جریان قرار دهید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      5. عدم وجود ویدئوی یک جلسه خاص
        1. مسئولیت ضبط، و بارگذاری ویدئو بر عهده اساتید محترم دوره می باشد هر مدرس می بایست در مدت زمان 24 الی 48 ساعت پس از برگزاری کلاس، ویدئوی جلسه مربوطه را بارگذاری نماید، در صورتی که 48 ساعت از زمان برگزاری کلاس شما گذشته است، اما هنوز ویدئوی جلسه برگزار شده هنوز بارگذاری نشده است، ابتدا از استاد پیگیری نمایید و سپس در صورت استمرار مشکل، واحد آی‌تی انتشارات را از طریق تیکت، در جریان قرار دهید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      6. مشکلات پخش فیلم‌
        1. ناقص بودن فیلم
          1. چنانچه در حین دیدن فیلم متوجه شدید قسمتی از فیلم ناقص است و یا به درستی پخش نمی‌شود و یا بی‌صدا می‌باشد با ثبت تیکت، به واحد آی‌تی اطلاع دهید تا فیلم مشابهی از دوره‌های گذشته جایگزین شود.
            توجه: لطفاً در هنگام ارسال تیکت به منظور تسریع فرایند بررسی، مشخصات لازم اعم از نام، نام خانوادگی، شماره همراه ثبت شده در نرم‌افزار، نام کلاس به همراه کد، جلسه و قسمت فیلمی که مشکل دارد را ارسال نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. دانلود نشدن فیلم‌ها
          1. چنانچه فیلمی دانلود نمی‌شود، احتمالاً فیلم درحال آماده‌سازی جهت پخش‌ می‌باشد، لطفاً چند ساعت بعد مجدداً امتحان نمایید. در صورتیکه همچنان برای دانلود مشکل دارید، مشخصات فیلم (نام کلاس به همراه کد، جلسه و قسمت) را از طریق تیکت به واحد آی‌تی ارسال نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        3. فیلم‌ها پخش نمی‌شوند
          1. عدم پخش فیلم‌های آفلاین(دانلود)
            1. علت پخش نشدن فیلم یکی از موارد زیر می‌تواند باشد:
              - دانلود ناقص فیلم‌ها
              - عدم اتصال به اینترنت و یا کندی سرعت اینترنت در هنگام بررسی دسترسی کاربر
              - خرابی فایل
              - تغییر نام فایل دانلود شده توسط کاربر
              - در صورتیکه نام پوشه محل پیشفرض ذخیره فیلم‌ها را تغییر داده‌اید دقت نمایید که نام این پوشه نباید شامل کاراکتر فاصله(Space) باشد.
              - در صورتی که از سرعت اینترنت خود اطمینان دارید و یا پس از انتخاب فایل مورد نظر با خطای " فایل مورد نظر قابل پخش نمی باشد" مواجه شدید، موضوع را به واحد آی‌تی تیکت بزنید

              آیا این مطلب مفید بود ؟ |
          2. عدم پخش فیلم‌های آنلاین
            1. پخش آنلاین فیلم‌ها نیازمند اتصال پایدار به اینترنت می‌باشد، چنانچه برای پخش فیلم‌ها بصورت آنلاین به مشکل برخورد کردید ابتدا اینترنت خود را تغییر دهید (بطور مثال اگر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید این اتصال را قطع کرده و اینترنت گوشی همراه را فعال نمایید) و مجدداً فیلم را پخش نمایید. در صورتیکه مشکل برطرف نشد، توصیه می‌کنیم فیلم مدنظر را دانلود کرده و به صورت آفلاین فیلم را مشاهده نمایید. اگر در پخش آفلاین نیز مشکل داشتید واحد آی‌تی را از طریق سیستم تیکت، در جریان قرار دهید.

              آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    2. کلاسها
      1. خالی بودن لیست کلاس‌ها
        1. این مشکل مربوط به یکی از موارد زیر می‌تواند باشد:
          - اختلال و یا کندی سرعت اینترنت کاربر: مودم خود را خاموش روشن نمائید و یا به اینترنت دیگری متصل شوید.
          - اختلال در سرورهای نوآور: لطفاً ساعتی بعد مجدداً امتحان نمائید.
          - ورود کاربر با شماره تلفن همراهی غیر از آنچکه در موقع ثبت‌نام در سایت وارد کرده است. توجه داشته باشید برای استفاده از نرم‌افزار نوآور آنلاین (ویندوز و اندروید) می‌بایست با شماره تلفن همراهی که در کلاس ثبت نام کرده‌اید، وارد نرم‌افزار شوید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      2. مشکل ورود به کلاس
        1. با زدن دکمه "شرکت در کلاس" و انتخاب کلاس مورد نظر به صفحه ورود در اسکای‌روم (بستر برگزاری کلاس‌های نوآور پلتفرم اسکای‌روم می‌باشد) منتقل خواهید شد، که با زدن دکمه ورود به محیط کلاس وارد خواهید شد. در مواقعی به علت کندی سرعت اینترنت شما، دکمه ورود نشان داده نمی‌شود و به جای آن کادری باز می‌شود که شامل نام کاربری و رمز عبور به همراه دو دکمه "ورود به صورت میهمان" و "ورود" می‌شود. در چنین حالتی می‌توانید با زدن دکمه "ورود به صورت میهمان" وارد کلاس شوید. توجه داشته باشید در صورت استفاده از دکمه مهمان، حتماً نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
          در صورتیکه برای ورود به کلاس با مشکل دیگری مواجه شدید، متن پیغام خطا ظاهر شده را از طریق تیکت برای واحد آی‌تی ثبت نمایید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      3. مشکلات حین برگزاری کلاس
        1. مشکل در صدا و تصویر
          1. در مواقعی به علت افت سرعت اینترنت کاربر و یا استاد، ممکن است صدا و تصویر استاد به درستی شنیده و دیده نشود. می‌توانید مطابق عکس زیر کیفیت اینترنت خود را بررسی نمایید. توجه داشته باشید حداقل کیفیت اتصال اینترنت برای دریافت درست صدا و تصویر 7 از 10 می‌باشد. درصورتیکه کیفیت اینترنت شما مناسب بود، احتمالاً مشکل از اینترنت استاد می‌باشد، که در این مورد تمامی کاربران صدا و تصویر استاد را به درستی دریافت نخواهند کرد. توجه داشته باشید درصورتیکه اینترنت استاد به هر دلیلی دچار مشکل شود تمامی کاربران باید مشکل مشابهی داشته باشند بطور مثال کلیه کاربران صدای استاد رو به درستی دریافت نمی‌کنند بنابراین حتی اگر یک کاربر صدا و تصویر استاد را به درستی دریافت نماید، مشکل از اینترنت استاد نمی‌باشد. در صورتیکه کیفیت اینترنت شما یا استاد مناسب نبود پیشنهاد میکنیم مودم را خاموش روشن نمایید و در صورتیکه مشکل برطرف نشد از اینترنت جایگزین استفاده نمایید. (لینک تصویر)



            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. میکروفن من به درستی کار نمی‌کند.
          1. در چنین مواقعی با استفاده از نرم‌افزارهای ضبط صدا، میکروفن دستگاه خود را تست نمایید، چنانچه صدای شما به درستی ضبط نشده بود، مشکل از میکروفن شما می‌باشد که با تعویض میکروفن مشکل حل خواهد شد، در غیراینصورت مشکل سخت‌افزاری است و پورت میکروفن شما خراب شده است که باید سیستم شما توسط تعمیرکار بررسی شود. درصورتیکه تست ضبط صدا با نرم‌افزار به درستی انجام شد، به استاد درخواست دسترسی میکروفن بدهید تا بتوانید میکروفن خود را در محیط کلاس نیز بررسی نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        3. مشکل در تصویر
          1. ندیدن تصویر استاد
            1. در صورتیکه مطمئن هستید استاد وبکم خود را روشن کرده است و همچنان تصویر استاد را ندارید، از کلاس و نرم‌افزار خارج شوید، مودم را خاموش روشن نمائید و یا به اینترنت دیگری متصل شوید و سپس وارد نرم‌افزار شوید.

              آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    3. کتاب الکترونیکی
      1. خالی بودن لیست کتاب‌ها
        1. این مشکل مربوط به یکی از موارد زیر می‌تواند باشد:
          - اختلال و یا کندی سرعت اینترنت کاربر: مودم خود را خاموش روشن نمائید و یا به اینترنت دیگری متصل شوید.
          - اختلال در سرورهای نوآور: لطفاً ساعتی بعد مجدداً امتحان نمائید.
          - ورود کاربر با شماره تلفن همراهی غیر از آنچکه در موقع ثبت‌نام در سایت وارد کرده است. توجه داشته باشید برای استفاده از نرم‌افزار نوآور آنلاین (ویندوز و اندروید) می‌بایست با شماره تلفن همراهی که در کلاس ثبت نام کرده‌اید، وارد نرم‌افزار شوید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      2. آیا کتاب‌های الکترونیکی قابلیت دانلود، پرینت، تهیه عکس و... دارند؟
        1. کتابهای الکترونیکی بجهت رعایت حق ناشر و مولف غیر قابل دانلود می‌باشند، و صرفاً از طریق نرم‌افزار اختصاصی "نوآور آنلاین" قابل استفاده می‌باشند لذا امکان پرینت، گرفتن عکس و... میسر نمی‌باشد.
          توجه: برای دسترسی و استفاده از کتاب‌های الکترونیکی با شماره همراهی که در سایت خرید کرده‌اید، وارد نرم‌افزار شوید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      3. نحوه استفاده و مطالعه کتاب‌های الکترونیکی
        1. جهت استفاده از کتاب‌های الکترونیکی خریداری شده، پس از نصب نرم‌افزار "نوآور آنلاین" با شماره همراه‌ی که در سایت خرید کردید، وارد نرم‌افزار شوید سپس دکمه کتاب الکترونیکی را انتخاب نمایید. کتابخوان باز می‌شود و می‌توانید شروع به مطالعه نمایید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      4. کند بودن کتابخوان
        1. کتابهای الکترونیکی قابلیت دانلود را ندارند و هر صفحه بصورت مجزا فراخوان و بارگزاری می‌شود چنانچه سرعت اینترنت شما کند باشد بارگزاری صفحه چند ثانیه‌ای طول خواهد کشید همچنین در صفحاتی که عکس‌دار هستند فرایند بارگزاری و نمایش کمی بیشتر از صفحاتی است که فقط متنی است. لذا پیشنهاد میکنیم حین استفاده از کتابخوان از اینترنتی با سرعت بالا استفاده نمائید.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
  4. کتابها
    1. مشکل در محتوا (غلط املایی و علمی‌ و...)
      1. چنانچه در حین مطالعه کتاب به مشکل علمی، غلط املایی، بروز نبودن مطلب و موارد مشابه برخورد کردید می‌توانید برای مشورت و سوال در مورد ابهام به وجود آمده،‌ به واحد علمی از طریق ثبت تیکت اقدام نمائید. همکاران ما در این واحد سوال شما را بررسی و نتیجه را به شما اعلام خواهند کرد.

        آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    2. منطبق نبودن کتاب خریداری شده با مشخصات کتاب در سایت
      1. چنانچه اطلاعات ذکر شده در سایت نوآور با محصولی که دریافت کردید مطابقت نداشت لطفاً جهت بررسی و اعلام نتیجه واحد علمی را از طریق تیکت مطلع نمائید.

        آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    3. بعضی از صفحات کتاب چاپ نشده و یا سفید می‌باشد.
      1. در صورتیکه کتابی تهیه کردید که احیاناً بعضی از صفحات آن چاپ نشده بود و یا سفید بود عنوان کتاب، مولف، شماره صفحاتی که مشکل دارند را به همراه عکسی از صفحات جا افتاده از طریق تیکت به واحد فروش ارسال نمائید.

        آیا این مطلب مفید بود ؟ |
    4. شیوه ارسال کتاب
      1. ارسال پستی
        1. سایت نوآور از طریق "وب سرویس پست" به شرکت پست جمهوری اسلامی متصل می‌باشد. کلیه مرسولات از طریق پست "پیشتاز" ارسال می‌شوند و معمولاً 3 الی 4 روز کاری تحویل خریدار می‌شود.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      2. ارسال پیکی
        1. کاربرانی که ساکن استان تهران و البرز هستند، می‌توانند با انتخاب گزینه ارسال از طریق "الو پیک" مرسوله خود را در روز و ساعتی که مشخص میکنند تحویل بگیرند.

          آیا این مطلب مفید بود ؟ |
      3. رهگیری سفارش
        1. سایت انتشارات نوآور
          1. برای پیگیری وضعیت سفارش از طریق سایت انتشارات نوآور، وارد حساب کاربری خود شوید، از منوی بالا گوشه سمت چپ، موس خود را روی دکمه‌ای که متن آن شامل اسم شما و پیغام خوش آمدید می‌باشد نگهداشته، سپس روی گزینه سفارش‌های من کلیک نمایید، در این قسمت می‌توانید لیست سفارشات خود را مشاهده نمایید، اگر پردازش اولیه سفارش شما به اتمام رسیده باشد وضعیت سفارش شما در این قسمت تکمیل شده خواهد بود و شما می‌توانید از طریق دکمه فاکتور مشخصات سفارش خود را مشاهده نمایید.

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
        2. پیگیری با کد مرسوله پستی سفارش
          1. زمانیکه سفارش شما تحویل اداره پست شود، پیامکی حاوی کد مرسوله پستی به شما ارسال خواهد شد، اما اگر این کد مرسوله را نیز به صورت پیامکی دریافت نکردید، میتوانید وارد قسمت سفارشهای من در پنل کاربری خود در وب سایت انتشارات نوآور شوید، سپس روی گزینه رهگیری سفارش کلیک نمایید، در این قسمت می‌توانید کد مرسوله را مشاهده نمایید. برای رهگیری موقعیت مرسوله می‌توانید از طریق لینک زیر وارد وب سایت اداره پست شده و با وارد کردن کد پیگیری، مرسوله را رهگیری نمایید. سایت اداره پست جهت پیگیری مرسوله پستی

            آیا این مطلب مفید بود ؟ |
چنانچه علیرغم توضیحات ارائه شده به جواب نرسیدید از طریق دکمه زیر اقدام به ثبت تیکت نمائید: